Niestety u nas automat nie odpowiada na wysłane przez Państwa zgłoszenia- robi to człowiek. Zdarza się, że jeśli jest dużo zgłoszeń,nie otrzymacie Państwo od razu odpowiedzi, albo też kontakt pojawia się dopiero aby umówić godzinę odbioru. Zawsze staramy się zgłoszenia odbierać w możliwie najkrótszym czasie- dlatego też uaktualniamy na bieżąco terminy odbiorów i jeśli na dany dzień brak już miejsca i możliwości odbioru to informujemy o tym natychmiast.

Po uzupełnieniu formularza na stronie i wciśnięciu przycisku "Wyślij" pojawia się niewielkie okienko z informacją WYSŁANO. Jeśli takie okienko się pojawiło znaczy to, ze wiadomość do nas na pewno dotrze i w najbliższym możliwym terminie sprzęt zostanie od Państwa odebrany- po uprzednim umówieniu konkretnej godziny.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi wykonywane były właściwie, sprawnie i szybko. 

Zachęcamy też do przesyłania nam uwag, jeśli nie są Państwo zadowoleni z naszych usług lub jeśli moglibyśmy zdaniem Państwa coś zmienić. 

Robimy wszystko, aby powodów do uwag nie było, ale jeśli coś się jednak wydarzy - reagujemy.

Jeśli chcecie przesłać nam Państwo pozytywną opinię bardzo będziemy wdzięczni za komentarz na naszym Fan Page na Facebooku,  lub na Google.